ترند طراحی 2023 اتاق خواب


ترند 2023 اتاق خواب


خیلی از طراحی های مد روز میان و میرن و تعداد خیلی کمی از این مد و ترند های روز موندگار هستن.انتخاب یه دیزاین مهمه چون قرار چند سال داشته باشیش و مهمه که حداقل تا 4.5 سال اتاقتو به روز نگهداره.همیشه وقتی ایده های داخلی مدرن و یا هر طراحی دیگه رو پذیرفتید، از اتاق خواب شروع کنید. به هر حال، این یکی از فضاهای اصلی هر خانه است هم باهاش سمت و سو میگیرید و هم میتونه یه امتحان باشه واستون. بریم در ادامه ببینیم ترند روز طراحی اتاق خواب توی 2023 چی هست.

قبل از شروع باید بگم که کلا ترند 2023 بیسش بر روی مدرنیسم ، راحتی و سادگی هست.


1. سبک اسپا

آرامش یکی از بزرگترین گرایش ها و ایده های دکوراسیون اتاق خواب در سال 2022 بود. در سال 2023 به سطوح جدید ارتقا می یابد. اکنون، این در مورد ایجاد یک فضای اسپا مانند در اتاق خواب است. بهترین بخش این سبک است که اجرای آن آسان است.به المنت های داخلی ژاپنی نگاه کنید. کارکرد، سادگی و توجه به رفاه در اولویت قرار دارد.
هنگام ایجاد یک اتاق خواب آرام، یک طرح رنگی آرام و خنثی را انتخاب کنید.لوازم جانبی ذن مانند شمع، دیفیوزر و گیاهان داخلی نیز ضروری هستند.


2.طرح های پاک و سبز

هر سال که میگذرد گرایش به طبیعت بیشتر میشه و عجیب هم نیست که بین ترند های 2023 این موضوع بولد باشه.از آنجایی که چنین است، جایگزین های سازگار با محیط زیست بیش از همیشه در دسترس هستند.اتاق خواب خود را با قطعات ساخته شده از مواد پایدار به یک پناهگاه تمیز و سبز تبدیل کنید.سعی کنید از طبیعت بیشتر در اتاق استفاده کنید و این به نوبه خود، منجر به نتایج خیره کننده و سفارشی می شود. ملحفه‌های پنبه‌ای ارگانیک، مبلمان چوبی و تزئینات سفالی و سنگی را در نظر بگیرید. گیاهان داخلی می توانند فضای ارگانیک را بیشتر تقویت کنند.


3.اتاق خواب ساحلی به سبک مادر بزرگ

سبک مادربزرگ همچنان در دنیای طراحی داخلی مورد توجه قرار می گیرد و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت و یا کاهش علاقه به آن را نشان نمی دهد. برخلاف نام، هیچ چیز قدیمی در مورد آن وجود ندارد - در واقع، این یکی از جذاب ترین ترندهای اتاق خواب در سال 2023 است. این سبک جذابیتی همیشگی دارد دارد و جوهره زندگی ساحلی و در عین حال آرام را به تصویر می کشد.
طراحی مادربزرگ ساحلی بسیار ظریف است. اگرچه المنت اقیانوسی وجود دارند، اما به صورت ظریفی اعمال می شوند. برای رسیدن به نتایج دلخواه، به سراغ پالت رنگی روشن، آبی دریایی و خنثی بروید. اثاثیه قدیمی و پارچه‌های دنج اما شاداب از لوازم اصلی این سبک هستند. در نهایت، اتاق را با یک گلدان گل، سبدهای حصیری و حتی یک صندلی راحتی روکش دار تمام کنید.


4.ترکیب الگو ها و طرح های پررنگ

به جای دوری از الگوهای بزرگ، روشن و جسورانه، آنها را بیشتر به کار ببرید. به هر حال، آنها جزو مورد انتظارترین ترندهای اتاق خواب 2023 هستند! علاوه بر این، اتاق خواب فضای مناسبی برای آزمایش الگوها و ترکیب های مختلف است زیرا بسیار خصوصی است.
می‌توانیدازه یک سطح طرح‌دار استفاده کنید یا بسیاری از آن‌ها را همزمان استفاده کنید. کاغذ دیواری با نقش برجسته یکی از گزینه های عالی است، در حالی که ملافه های چاپ شده نیز مطمئناً کاربردی خواهند بود. و پتانسیل یک فرش گرافیکی را هم فراموش نکنید.


5.بالش های نامتقارن و غیرهماهنگ

ترند بالشت های نامتقارن یکی از موفق ترین ترند های 2023 تا ینجای امسال بوده. آنها نه تنها جذابیت بصری را افزایش می دهند، بلکه جذابیت بافتی را نیز افزایش می دهند. بعلاوه، آنها به تختخواب لطافت می بخشند.
هنگام تصمیم گیری در مورد مجموعه بالش های متضاد خود، به دنبال بالش هایی باشید که از نظر اندازه، شکل، طرح و رنگ متفاوت هستند. در اصل، شما انتخاب های نامحدودی دارید. یک نقطه کانونی چیدمان بالش ایجاد کنید تا جذابیت و آرامش را به اتاق بیاورید.


6.دیوار های برجسته

یکی از ترندهای مورد علاقه من در اتاق خواب مستر در سال 2023، دیوار برجسته مدرن است. زیبایی این سبک خاص در تطبیق پذیری آن نهفته است. دیوارها می توانند کاغذ دیواری بافت دار یا گرافیکی، نقاشی های دیواری و پانل های چوبی باشند.
بیشتر افراد دیوار های پشت تخت رو با سرتختی هایشان متچ میکنن که باغث بزرگ تر به نظر رسیدن و لوکس بودن میشه.


7.چراغ های آویز

جایگزینی چراغ‌های کنار تخت با چراغ‌های آویز یکی دیگر از ایده‌های خیره‌کننده و در عین حال کاربردی دکوراسیون اتاق خواب در سال 2023 است. مطمئناً جایگزینی شیک برای راه‌حل سنتی است. نکته جالب این است که چراغ های آویز در هر اتاق خوابی فوق العاده به نظر می رسند.
هزاران طرح موجود است، چه ظاهری آراسته یا ساده را ترجیح دهید. چراغ‌های آویز به‌ویژه وقتی با تخت‌های روکش دار، تخت‌خواب و دیوار برجسته جفت می‌شوند، چشمگیر هستند. این سه تاپیک با هم می توانند یک اتاق خواب اصلی کسل کننده را به چیزی واقعا به یاد ماندنی تبدیل کنند.


8.یک لمس از رنگ مشکی

هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ خنثی برای اتاق خواب، اکثر مردم رنگ سفید را به دلیل ویژگی های همه منظوره آن انتخاب می کنند. اما در نهایت، رنگ مشکی به عنوان یکی از بهترین ترندهای اتاق خواب مدرن در سال 2023 است. میشه یک قسمت و یا حتی یک دسته دکوراتیو مشکی در بخشی از اتاق به صورت منحصر به فرد به کار برد در هر صورت اگر هوشمندانه این رنگ به کار رود یکی از بهترین ترند های امشال است که برای آخری بهتون معرفی کردم.


پ.ن:

تقریبا 2.3 سالی هست که ترند خاصی که بگین فقط این اینجوری با این قواعد باشه وجود نداره و فقط سلیقه هست که حرف اول رو میزنه تنها چیزی که مهمه اینه که طراحی های کلاسیک تقریبا نفس های آخرش رو امسال میکشه و به دنبالش نئوکلاسیک هم از این قاعده مستثنا نمیمونه و اون هم از بین میره شما اگر 5 سال پیش طراحی مدرن و اصولی رو پیاده کرده باشین شاید فقط با چند تغییر رنگ کوچیک و اکسسوری خونتون رو به دیزاین به روز تبدیل میکنین.


LIFE IS SHORT LIVE IT LUXURIOUS

عنوان های مرتبط

16 خرداد 1402 درباره ساختمان و طراحی داخلی دیزاین اتاق خواب 2023 دیزاین 2023 جدید ترین طراحی اتاق خواب طراحی ترند 2023پ به روز ترین ترند اتاق خواب 2023 به روز ترین طراحی امسال مد روز طراحی مد 2023 ترند 2023

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...